Skip to content
Asiakkaidemme käyttökokemuksia

Käytä hetki aikaa ja lue Innox Toiminnanohjausta käyttävien asiakkaidemme käyttökokemuksista ja ohjelmamme tuomista eduista.


Lataa ja lue PDF-artikkeli:
Digi2B -hankeartikkeli Tilitoimisto Pulkkinen Oy:stä

Tanja Björndahl, Tilitoimisto Pulkkinen Oy

Valitsimme Innoxin, koska ohjelma on kehitetty tilitoimistoille ja verraten toisiin vaihtoehtoihin Innoxin toiminnanohjausjärjestelmä vaikutti paljon kätevämmältä ja yksinkertaisemmalta. Ohjelma sopii tarpeisiimme täydellisesti.

Tietysti kesti aikansa saada kaikki tieto ja sisäistää miten järjestelmä toimii, mutta jyvälle päästiin melko nopeasti, kun aloimme käyttää Innoxia päivittäisessä työssämme.

Meillä on järjestelmässä päivittäinen tieto työtilanteestamme. Kaikki asiakastiedot ovat yhdessä paikassa ja kaikkien saatavilla. Laskutus ja tietojen siirtäminen on nopeaa ja super-helppoa. Voimme tarkistaa milloin tahansa eri asiakkaiden kannattavuuden.

Lue lisää

Yhteistyö Innoxin kanssa on toiminut moitteettomasti ja suosittelemme Innoxia kaikille! Lainaten toimitusjohtajamme Mikan sanoja ”Miten joku yritys voi kehittyä ilman toimivaa toiminnanohjausjärjestelmää?”.

Johdon näkökulmasta olemme erittäin tyytyväisiä. Erityisesti siitä, että olemme ajan tasalla laskutuksen ja kannattavuuden suhteen. Työntekijän näkökulmasta ohjelma on helppokäyttöinen. Toiminnanohjausjärjestelmällä lisää tuottavuutta ja työn hallintaa – kellotuksen ollessa päällä ei tule tarkistettua juuri saapunutta sähköpostia, vaan työ ja tekemien jatkuu keskeytymättömästi.

Tilitoimisto Pulkkinen Oy on Kokkolassa toimiva tilitoimisto, joka työllistää kymmenen taloushallinnon ammattilaista. Taloushallinto-ohjelmana Procountor. Innox Toiminnanohjaus on ollut käytössä 12/2021 alkaen.


Mira Soini, Talousduo Oy

Vertailimme erilaisia toiminnanohjausjärjestelmiä ja päädyimme Innoxiin, koska se on tehty nimenomaan tilitoimistoille. Muissa vaihtoehdoissa tuntui olevan paljon kaikkea turhaa tilitoimistolle tai ne eivät olleet yhtä selkeitä ja helppokäyttöisiä. Käyttöönotto sujui todella hyvin, saimme niin paljon tukea Innoxin kouluttajalta kuin tarvitsimme ja hän oli aina helposti tavoitettavissa, puhelinsoiton päässä.

Nyt kun Innox on ollut meillä käytössä yli puoli vuotta, asiakkaiden laskutukseen kuluu kuukaudessa yli puolet vähemmän aikaa, mitä aikaisemmin. Kaikki työ tulee varmasti myös laskutettua oikein. Lisäksi tilitoimistomme kustannustietoisuus ja sitä kautta tehokkuus ja kannattavuus ovat kasvaneet todella paljon. Työn johtaminen on helpottunut ja näemme helposti, mihin työaika kuluu oikeasti ja onko hinnoittelu oikein. Innox on helpottanut myös jokaisen työntekijän oman työn suunnittelua ja johtamista.

Emme voisi enää toimia ilman Innoxia ja suosittelen sitä kaikille tilitoimistoille!

Talousduo Oy on Vantaalla toimiva tilitoimisto, joka työllistää viisi taloushallinnon ammattilaista. Taloushallinto-ohjelmana on Procountor. Innox Toiminnanohjaus on ollut käytössä 10/2021 alkaen.


Satu Peltonen, Tilitoimisto Haapala Oy

Tässä muutamia perusteluja, miksi meidän tilitoimistomme on valinnut Innox Toiminnanohjauksen.

Innox on sisällöltään todella monipuolinen, mutta silti selkeä ja helppokäyttöinen.

Innoxin asiantuntemukseen voi luottaa ja sen avulla tilitoimisto pystyy myös täyttämään erilaisia lainsäätäjän asettamia velvoitteita. Ohjelman avulla voi esimerkiksi hoitaa asiakkaan tuntemisen, tehdä riskiarvioanalyysin sekä uusimpana ominaisuutena mahdollisuus käyttää työntekijöille tarkoitettua anonyymia ilmoituskanavaa.

Innoxin avulla pystyy seuraamaan tarkkaan kauanko työtehtävien tekemiseen kuluu aikaa ja varmistamaan, että kaikki suunnitellut tehtävät tulee tehtyä ja laskutettua ajallaan.
Tehtävät voi ajastaa ohjelmaan valmiiksi ja jokainen kirjanpitäjä saa oman tehtävälistansa näkyviin ohjelman aloitusnäytölle.

Lue lisää

Innoxista saa useita erilaisia kannattavuusraportteja tilitoimiston oman toiminnan suunnittelua ja seurantaa varten. Myös työajanseuranta onnistuu näppärästi Innoxin avulla.

Viimeisenä, joskaan ei vähäisimpänä, haluaisin vielä mainita Innoxin nopean, ystävällisen, henkilökohtaisen ja asiantuntevan asiakaspalvelun. Sekä Artolta että Kristiinalta uskaltaa kysyä ns. tyhmiäkin kysymyksiä ja viesteihin vastataan nopeasti. Myös meidän omiin kehitysehdotuksiimme ja tarpeisiimme on suhtauduttu aina positiivisesti.

Tilitoimistomme otti Innox Toiminnanohjauksen käyttöön vuoden 2018 loppupuolella. Kristiinan antaman koulutuksen ja selkeän opastuksen avulla Innoxin käyttöönotto sujui ilman suurempia ongelmia. Aluksi oli tärkeintä saada käyttöön ohjelman perustoiminnot ja sen jälkeen on otettu haltuun muita tilitoimistotyötä helpottavia ja sujuvoittavia ominaisuuksia askel kerrallaan, oman aikataulun mukaisesti.

Omasta puolestani voin lämpimästi suositella Innox Toiminnanohjausta muillekin tilitoimistoille!

Tilitoimisto Haapala Oy on Huittisissa ja Humppilassa toimiva tilitoimisto, joka työllistää seitsemän taloushallinnon ammattilaista. Taloushallinto-ohjelmana Netvisor ja Maestro. Innox Toiminnanohjaus on ollut käytössä 10/2018 alkaen.


Mari Savinko-Jaakkola, MSJ-Tilit Oy

Aikaisemmin toimin yksin tilitoimistossani. Silloin käytin ilmaista toiminnanohjaustajärjestelmää. Vuonna 2020 aloitti ensimmäinen työntekijä. Ilmaisen ohjelman käyttö alkoi tökkimään. En saanut mielestäni tarpeeksi kattavia raportteja ja laskutus oli hankalaa.

Vuonna 2021 kyselin kolleegoilta mielipiteitä eri toiminnanohjausjärjestelmistä. Sieltä suositeltiin kovasti Innox-toiminnanohjausjärjestelmää. Muitakin ohjelmia suositeltiin mutta ne olivat isojen talojen ohjelmia ja se hirvitti hieman näin pientä tilitoimistoa. Otin yhteyttä heti Innoxiin ja pian jo sainkin esittelyn. Työntekijänikin oli mukana ja mielestämme ohjelma vaikutti erittäin selkeältä. Työntekijöiden tunnit saa ohjelmasta selkeänä listana. Ohjelma mahdollisti rahanpesulain mukaiset tarkistukset suoraan ohjelmasta, joka oli suuri plussa. Ja laskutuskin helpottui suuresti koska ohjelmasta on suora yhteys Procountoriin.

Lue lisää

Käyttöönotto sujui hienosti. Innox koulutti sekä omistajan että työntekijän. Kaikki ohjelmassa olevat osiot käytiin tarkasti läpi. Asiakaspalvelu toimii nopeasti.

Suosittelen ohjelmaa myös pienille toimistoille. Myös yhden hengen tilitoimisto hyötyy ohjelmasta paljon koska ohjelma on helppo käyttää ja tuottaa erilaisia raportteja millä saa pienikin toimisto hyötyä toiminnanohjaukseen. Ohjelman käyttöönotto jätti monta aiempaa exceliä tarpeettomaksi.

Ainut asia mikä on harmittanut, on ollut se, etten ole aikaisemmin tajunnut ottaa Innoxia käyttöön.

MSJ-Tilit Oy on forssalainen tilitoimisto, joka työllistää kaksi taloushallinnon ammattilaista. Taloushallinto-ohjelmana on Procountor. Innox Toiminnanohjaus on ollut käytössä 6/2021 alkaen.


Päivi Kallio, KMV-Tilitaito Oy

Yritystoimintamme oli kasvanut vauhdikkaasti muutaman vuoden aikana ja työntekijämäärä kaksinkertaistunut. Työajan- ja tehtävänseurannassa aiemmin toimineet excel-taulukot eivät enää riittäneet. Lähdimme etsimään ratkaisuja toiminnanohjaukseen ja Innox vastasi tarkoitustamme parhaiten. Ohjelma vaikutti myös heti alkuun helppokäyttöiseltä ja siinä oli olemassa valmis rajapinta Fivaldiin. Innoxissa oli kaikki tarvittava, eikä mitään turhia ominaisuuksia.

Käyttöönotto sujui helposti. Käyttäjillä aluksi kellotus saattoi unohtua, mutta hyvin pian käyttöönoton jälkeen siitä tuli rutiinia.

Lue lisää

Työtilanteen seuranta on helpottunut merkittävästi. Lisäksi esimerkiksi työntekijän sairastuessa tehtävät määräpäivineen pystyy toteamaan hyvin nopeasti. Tehty työ tulee paremmin laskutettua laskutusseuranta on saatu nyt selkeäksi. Lisäksi työajanseuranta palvelee täysin tarvettamme, liukumien seuranta ja lomien hallinta on helppoa. Myös asiakaskirjeiden lähetys sujuu ohjelmasta myös erittäin hyvin. Aiemmin meillä jokainen laskutti omat työnsä. Innoxin käyttöönoton jälkeen laskutuksen hoitaa yksi henkilö sen perusteella mitä jokainen työntekijä siirtää Innoxin puolella laskutukseen. Tällöin kaikkien ei tarvitse osata käyttää laskutusohjelmaa. Laskutuksesta myös näkee helposti, jos laskuja on jäänyt tekemättä.

Yhteistyö on sujunut oikein hyvin. Jos on ollut ongelmaa, niihin on saatu apua hyvin nopeasti. Suosittelen Innoxia myös muille tilitoimistoille.

KMV-Tilitaito Oy on auktorisoitu tilitoimisto, joka työllistää 23 taloushallinnon ammattilaista. Toimipisteet sijaitsevat Kauhavalla, Kortesjärvellä ja Ylihärmässä. Taloushallinto-ohjelmistona on Fivaldi ja Innox Toiminnanohjaus on ollut käytössä 11/2015 alkaen.


Anna Koivula, Priima Yrityslaskenta Oy

Aloimme kartoittaa toiminnanohjausjärjestelmän hankkimista syksyllä 2018. Työajanseurantajärjestelmämme oli toimiva, mutta monet muut asiat olivat ripoteltuna erilaisiin exceleihin ja laskutuskin piti tehdä erikseen Fivaldiin. Vertailimme muutamaa tilitoimistoille sopivaa järjestelmää, mutta lopulta Innoxin valinta oli helppo. Olemme perheyritys ja toimintamme kulmakivet ovat kasvollinen palvelu ja ylivoimainen laatu. Arvomaailmamme kohtasi Innoxin väen kanssa heti. Kristiina oli aidosti kiinnostunut tarpeistamme ja kävi läpi Innoxin hyödyt ja mahdollisuudet toimintamme kannalta.

Otimme Innoxin tehokäyttöön vuoden 2019 alussa. Sekä pääkäyttäjät että työntekijämme koulutettiin järjestelmän saloihin ja käyttöönottoprosessi oli kokonaisuutena hyvin sujuva. Tehdyt työt siirtyvät nyt Innoxin kautta suoraan laskutukseen, mikä tuo ajallista säästöä.

Lue lisää

Saan ohjelmasta ajantasaiset raportit ja dataa päätöksenteon tueksi. Myös lomienaikaisten työtehtävien organisointi on nyt vaivatonta, kun tuurausjärjestelyt saadaan hoidettua Innoxissa. Arvostamme suuresti sitä, että saamme nopeasti vastaukset kysymyksiimme ja ohjelma kehittyy jatkuvasti. Innox on tilitoimistollemme nappivalinta, sekä järjestelmänä että asiakaslähtöisenä kumppanina.

Priima Yrityslaskenta Oy:n toimipisteet ovat Seinäjoella ja Alavudella, mutta asiakkaita on valtakunnallisesti. Priimassa työskentelee 26 taloushallinnon ammattilaista. Olemme auktorisoitu Taloushallintoliiton jäsen. Taloushallinnon ohjelmistona Visma Fivaldi ja Innox Toiminnanohjaus on ollut käytössä 11/2018.


Sanna Ranta, Tasantili Oy

Käytimme aikaisemmin kilpailevaa toiminnanohjausjärjestelmää, jonka käyttäminen oli liian monimutkaista. Etsimme ohjelmaa, joka mahdollistaisi myös, että jokainen kirjanpitäjä pystyisi laskuttamaan tekemänsä työt. Innox oli ratkaisu ongelmiimme.

Ohjelman käyttöönottamiseen tarvittavat tiedot (asiakkaat, hinnat, ym.) siirrettiin ohjelmaan Arton avustamana. Kristiinan pitämät käyttöönottokoulutukset olivat selkeitä ja johdonmukaisia.

Ohjelman monipuolisia ominaisuuksia pääsi hyödyntämään heti täysipainoisesti. Päätimme heti alussa, että kaikki mahdollinen tieto kerätään Innoxiin. Tämä on ollut aikaa säästävä päätös, koska ohjelmasta voimme tarkastaa niin tilintarkastajien yhteystiedot kuin kirjautumislinkit hyödyllisille nettisivulle. Asiakasyritysten tiedot yhteyshenkilöistä riskiarvioihin ovat myös ohjelmassa. Nyt tärkeät tiedot ovat saatavilla myös etätöissä tai tuuraajan sitä etsiessä.

Lue lisää

Oman työajan ja liukumien seuraaminen on helppoa. Yhteisen kalenteritoiminnon avulla näemme kuka on milloinkin lomalla tai etätöissä. Tehtävien siirto loman ajaksi tuuraajalle onnistuu muutamalla napin painalluksella. Avoimet työtehtävät näkyvät etusivulla selkeästi. Tehtäviin kellottaminen ja tehtävien valmiiksi merkitseminen käy kätevästi. Laskuttaminen on yksinkertaista, kun tiedot siirtyvät Fennoaan napin painalluksella. Kaikki tulee laskutettua ja jokainen kirjanpitäjä pystyy laskuttamaan omat työnsä. Seuraamme myös ohjelmasta löytyviä tehoraportteja säännöllisesti.

Ohjelmasta näkee, että se on kehitetty tilitoimistoja varten. Yhteistyö Innoxin kanssa on mutkatonta; kehitysehdotuksia otetaan vastaan ja neuvoja ongelmiin saa nopeasti.

Olemme olleet erittäin tyytyväisiä siihen, että valitsimme Innoxin yhteistyökumppaniksemme.

Tilitoimisto Tasantili Oy toimii Lievestuoreella ja työllistää seitsemän taloushallinnon ammattilaista. Taloushallinto-ohjelmana on Fennoa. Innox Toiminnanohjaus on ollut käytössä 10/2018 alkaen.


Markku Palonen, Tilikamut Oy

Innoxiin tutustuimme tili- ja veropäivillä vuonna 2015, ja sen jälkeen Kristiina esitteli meille Innoxia etäyhteyden avulla ja saimme käyttöömme testitunnukset, niin pääsimme itse kokeilemaan ohjelman toimintaa myös käytännössä.

Innostuimme ominaisuuksista, ja otimmekin Innoxin käyttöön kesälomakauden jälkeen syyskuussa 2015. Käyttöönottoprosessi sujui Kristiinan ja Arton kanssa hyvin, saimme hyvin vinkkiä, ja tietoja saatiin ajettua massana sisään.

Ohjelman avulla on vähemmän muistettavia asioita. On helpottavaa kun ohjelmaan saa rakennettua ”automaattisia muistilistoja”, jolloin kaikki tietävät mitä pitää tehdä, ja on tarkistettavissa onko jokin asia hoidettu.

Lue lisää

Laskutuksessa säästyy aikaa, kun tiedot siirtyvät sähköisesti Innoxista EmCeen ja Netvisoriin, jotka ovat meillä laskuttavina ohjelmina. Aiemmin kirjanpitäjät toivat laskutusmääräykset paperisina, jotka sitten näpyteltiin laskutukseen manuaalisesti! Myös virheiden määrä on vähentynyt tämän myötä.

Kristiina pitää meistä hyvää huolta, ottaa yhteyttä säännöllisin väliajoin ja muistuttelee ohjelman uusista ominaisuuksista ja kertoo tarkemmin miten ne toimivat, sekä neuvoo niiden käyttöönotossa.

Yrityksemme laajentui tytäryhtiön oston myötä vuoden 2019 alkussa, ja otimme Innoxin nyt myös sinne käyttöön maaliskuun alussa. Täytyy sanoa, että helpottaa useamman paikkakunnan välistä toimintaa kun näkee työtilanteen reaaliajassa Innoxista, ja myös laskutus sujuu rivakasti.

Suosittelen Innoxia lämmöllä kaikille kollegoille, voi sanoa ettei oikeastaan niin pientä toimintaa ole etteikö Innoxin käyttö kannattaisi!

Tilikamut Oy / Konnektor Oy työllistää 11 taloushallinnon ammattilaista. Auktorisoitu tilitoimisto. Taloushallinto-ohjelmina ovat EmCe ja Netvisor. Innox Toiminnanohjaus on ollut käytössä 9/2015 ja Konnektor Oy:llä 3/2019 alkaen.


Juha Leviäkangas, Suomen Säätiötilipalvelu Oy

Aiemmat pk-yritykselle suunnatut toiminnanohjausjärjestelmät ovat olleet suunniteltu laajalle yrityskentälle, joten niissä on 90 prosenttia ominaisuuksia, joita emme hyödyntäneet arjessa. Tämä kattavuus näkyi tietysti järjestelmän hinnassa, mutta myös käytettävyydessä nimenomaan kausittain toistuvia tehtäviä toteuttavalle tilitoimistolle.

Innoxin kanssa aloitus osui vuoden kiireiseen aikaan, joten ominaisuuksia otettiin käyttöön ja hyödynnettiin vaiheittain. Tuli kuitenkin todettua, että toiminnanohjausjärjestelmän vaihto ei ole niin kova ponnistus, jos ohjelmisto on suunniteltu juuri tilitoimistoympäristöä silmällä pitäen. Myös palveluntarjoaja ansaitsee kiitosta, sillä se on hyvin kartalla mitä juuri tilitoimisto tarvitsee, ja kuinka sitä tulee kyetä palvella. Hallinnan tunne aikatauluissa moniasiakasympäristössä on nyt selkeämpi ja kaikki tehty työ tulee myös talteen myöhempää laskutusta varten.

Lue lisää

Laskutus on osa asiakasviestintää. Pyrimme aina toimimaan läpinäkyvästi ja pitkiä asiakassuhteita vaalien. Nyt meillä on valmiudet kertoa asiakkaillemme minuutin tarkkuudella heille tehdystä työstä. Tätä eivät asiakkaamme juuri edellytä, sillä asiakassuhteemme perustuvat ansaittuun luottamukseen. Tieto omasta toiminnasta tuo kuitenkin mielenrauhaa.

Kun palvelut hankitaan pieneltä perheyritykseltä, kumppaneilla on nimi ja kasvot. Syntyy ammatillista ystävyyttä. Olemme luoneet asiakkaitamme palvelemaan ympärillemme tarkoin valitun ja kehittyvän ammattilaisten tiimin, jonka osana voimme toimia yhtä toimintavarmasti ja tehokkaasti kuin suuremmatkin yritykset. Innox on osa joukkuetta, eikä jäähyjä ole vihelletty.

Seuraamme kriittisesti mitä ohjelmistomarkkinoilla tapahtuu, koska tilitoimistotyö on lähivuosina murroksessa. Nykyisenkaltainen kausittain toistuva tehtävälista on juuri tällä hetkellä Innoxin avainmenestystekijä. Nyt on lupa uskoa, että myös Innox seuraa kaiken aikaa mitä alalla tapahtuu ja sitä kautta kehittyy yhdessä toimintaympäristömme kanssa.

Työssä joka ei koskaan lopu, kuten juokseva kirjanpito ja maksuliikenne, tulisi voida seurata kuitenkin jopa päivä tasolla, ollaanko tänään saavutettu asetettu tavoite ja siten onnistuttu. Haluamme kehittää Innoxin avulla menetelmiä, millä tämä jokapäiväinen onnistumisen elämys sekä työntekijälle, että yrittäjälle voidaan tarjota.

Suomen Säätiötilipalvelu Oy on Helsingissä toimiva auktorisoitu tilitoimisto, joka on keskittynyt hoitamaan säätiöiden ja sijoittajien talousasioita. Yritys työllistää 14 taloushallinnon ammattilaista. Taloushallinto-ohjelma on Fennoa. Innox Toiminnanohjaus on ollut käytössä 11/2017 alkaen.


Mikko Alakärppä, Tilialakärppä Oy

Meillä oli ollut pitkään mietinnässä toiminnanohjausjärjestelmän hankkiminen. Ratkaisevaa oli Innoxin yhteydenotto oikeaan aikaan. Innox vaikutti heti alkuun juuri oikealta ohjelmalta meidän tarpeeseen. Meitä myös miellytti Innoxin asiakaslähtöinen ja joustava palvelu. Olimme erittäin hitaita ostajia mutta sinnikkään ja ystävällisen myyjän ansiosta saimme lopulta ratkaisun tehtyä. Aloitimme Innoxin käytön vuoden 2018 alussa.

Käyttöönotto ja aloitus oli sujuvaa. Käyttöönottokoulutuspäivä oli erittäin tehokas ja opastusta saatiin jokaiselle käyttäjälle erikseen. Tämä oli ratkaisevaa, jotta ohjelma saatiin heti käyttöön.

Innoxin avulla kaikki tehtävät tulevat tehtyä eikä asioita jää muistin varaan. Ohjelmaan saa tallennettua paljon tärkeää informaatiota, jota tarvitaan päivittäisessä työnteossa. Laskutus on myös sujuvoitunut merkittävästi. Ohjelma tarjoaa monipuoliset ominaisuudet mm. työtehtävien, työajan, lomien, työtehon ja asiakaskannattavuuden seurantaan.

Lue lisää

Laskutuksessa olemme saaneet merkittävää ajansäästöä, kun tehdyt työt siirtyvät näppärästi Fivaldin laskutukseen. Enää ei jää laskuttamattomia töitä. Myös laskutuksen seuranta monipuolisilla raporteilla on erittäin hyvä työkalu tilitoimiston johdolle.

Innoxin henkilökunta on erittäin palvelualtista. Käyttöönotto ja käyttötuki sekä palvelu muutenkin on ollut asiakaslähtöistä ja kysymyksiin olemme saaneet vastaukset nopeasti.

Ehdottomasti suositeltava hankinta kaikenkokoisille tilitoimistoille.

Tilialakärppä Oy on Oulussa toimiva auktorisoitu tilitoimisto, joka työllistää 12 taloushallinnon ammattilaista. Taloushallinto-ohjelmana on Fivaldi. Innox Toiminnanohjaus on ollut käytössä 10/2017 alkaen.


Leena Leppä-Lukkala, Laskenta-10 Oy

Kun Innoxilta otettiin meihin yhteyttä olimme jo miettineet, että haluaisimme käyttöömme ohjelman, joka mahdollistaisi nykyaikaisen työajanhallinnan ja laskutuksen.

Ohjelman helppokäyttöisyys teki ostopäätöksestä helpon ja kaikki työntekijät olivat ohjelman hankinnan kannalla. Saimme ohjelman, jonka avulla arkemme muuttui helpommaksi ja joustavaksi. Saamme ohjelmasta paljon tietoa, jota pystymme hyödyntämään.

Laskutustietojen siirto Innoxista ProCountoriin sujuu helposti ja ongelmitta.

Kaikki on toiminut hienosti ja ohjelmaa kehitetään  koko ajan asiakkaiden toiveita huomioiden.
Yhteistyö on sujunut alusta asti mutkattomasti.

Suosittelen lämpimästi ohjelmaa kaiken kokoisille tilitoimistoille.

Laskenta-10 Oy on Forssassa toimiva tilitoimisto, joka työllistää kahdeksan taloushallinnon ammattilaista. Innox Toiminnanohjaus on ollut käytössä 12/2013 alkaen. Laskutusohjelmana on Procountor.


Elina Rajala, Tilitoimisto Economic Capital Oy

Innox Toiminnanohjauksen käyttöönotto on helpottanut päivittäistä työtämme huomattavasti. Ohjelman käyttö on sujuvaa ja toiminnallisia ongelmia ei ole ilmennyt. Ohjelman avulla laskutus, omien työtehtävien seuranta sekä työajanseuranta onnistuvat hyvin ja erityisesti tiimissä työskenneltäessä Innox toimii tärkeänä työkaluna. Sen avulla kaikki tiimin jäsenet voivat nähdä tiimin kesken jaetut työtehtävät. Edellä mainittujen lisäksi Innox Toiminnanohjauksessa on runsaasti myös erilaisia raportointimahdollisuuksia.

Yhteistyö Innoxin kanssa on aidosti toimivaa. Puhelun tai sähköpostin päässä tervehtivät asiakaslähtöiset yhteistyökumppanit, joiden kanssa askarruttavien kysymysten ja kehitysehdotusten läpikäyminen on mutkatonta. Vastaukset olemme saaneet nopeasti ja ideoimiamme uudistuksia on toteutettu.

Tilitoimisto Economic Capital Oy on Oulussa toimiva tilitoimisto, joka työllistää neljä taloushallinnon ammattilaista. Innox Toiminnanohjaus on ollut käytössämme 4/2015 alkaen. Laskutusrajapintana eli laskuttavana ohjelmana on Procountor.


Björn Lindqvist, Papper & Hus

Valitsimme Innox Toiminnanohjauksen, koska sen on tehnyt kotimainen yritys, ja koska ohjelma on tehty räätälöidysti suomalaisten kirjanpitotoimistojen tarpeisiin. Aloitus sujui erittäin helposti. Kaikki asetukset täytyy tietenkin olla kunnossa, mutta se koskee jokaista ohjelmaa.

Innox Toiminnanohjauksen avulla pystymme tarkastamaan että laskutamme asiakkaitamme tarpeeksi. Lisäksi voimme seurata isännöintiasiakkaita, että kuukausimaksu on kohdallaan. Laskutus on ihan ok, vaatii muutaman klikkauksen.

Yhteistyö Innoxin kanssa on toiminut tosi hienosti. Ystävällinen ja nopea palvelu!

Suosittelemme ohjelmaa kaikille, isoille kuin pienimmille tilitoimistoille. Myös isännöitsijätoimistoille.

Kotimainen on aina kotimaista….. ja kun palvelu pelaa…

Papper & Hus Ab Oy on Tammisaaressa toimiva kirjanpito- ja isännöintitoimisto, joka työllistää 15 taloushallinnon ammattilaista. Taloushallinto-ohjelma on Fivaldi ja Innox Toiminnanohjaus on ollut käytössä 11/2016 alkaen.