Käytä hetki aikaa ja lue Innox Toiminnanohjausta käyttävien asiakkaidemme käyttökokemuksista ja ohjelmamme tuomista eduista.
Satu Peltonen, Tilitoimisto Haapala Oy
Tässä muutamia perusteluja, miksi meidän tilitoimistomme on valinnut Innox Toiminnanohjauksen.
Innox on sisällöltään todella monipuolinen, mutta silti selkeä ja helppokäyttöinen.
Innoxin asiantuntemukseen voi luottaa ja sen avulla tilitoimisto pystyy myös täyttämään erilaisia lainsäätäjän asettamia velvoitteita. Ohjelman avulla voi esimerkiksi hoitaa asiakkaan tuntemisen, tehdä riskiarvioanalyysin sekä uusimpana ominaisuutena mahdollisuus käyttää työntekijöille tarkoitettua anonyymia ilmoituskanavaa.
Innoxin avulla pystyy seuraamaan tarkkaan kauanko työtehtävien tekemiseen kuluu aikaa ja varmistamaan, että kaikki suunnitellut tehtävät tulee tehtyä ja laskutettua ajallaan.
Tehtävät voi ajastaa ohjelmaan valmiiksi ja jokainen kirjanpitäjä saa oman tehtävälistansa näkyviin ohjelman aloitusnäytölle.
Mari Savinko-Jaakkola, MSJ-Tilit Oy
Aikaisemmin toimin yksin tilitoimistossani. Silloin käytin ilmaista toiminnanohjaustajärjestelmää. Vuonna 2020 aloitti ensimmäinen työntekijä. Ilmaisen ohjelman käyttö alkoi tökkimään. En saanut mielestäni tarpeeksi kattavia raportteja ja laskutus oli hankalaa.
Vuonna 2021 kyselin kolleegoilta mielipiteitä eri toiminnanohjausjärjestelmistä. Sieltä suositeltiin kovasti Innox-toiminnanohjausjärjestelmää. Muitakin ohjelmia suositeltiin mutta ne olivat isojen talojen ohjelmia ja se hirvitti hieman näin pientä tilitoimistoa. Otin yhteyttä heti Innoxiin ja pian jo sainkin esittelyn. Työntekijänikin oli mukana ja mielestämme ohjelma vaikutti erittäin selkeältä. Työntekijöiden tunnit saa ohjelmasta selkeänä listana. Ohjelma mahdollisti rahanpesulain mukaiset tarkistukset suoraan ohjelmasta, joka oli suuri plussa. Ja laskutuskin helpottui suuresti koska ohjelmasta on suora yhteys Procountoriin.
Veli-Matti Lehtinen, Oy Tainaniemela.fi
Olimme jo jonkun aikaa etsineet tilitoimistolle sopivaa toiminnanohjausta ja meille oli käyty esittelemässä joitakin, mutta täysin meidän tarpeitamme vastaavaa ei löytynyt ennen kuin tutustuimme Innoxiin. Ohjelma vakuutti meidät helppokäyttöisyydellään ja valmiilla rajapinnalla käyttämäämme laskutusohjelmaan.
Käyttöönotto sujui mutkattomasti ja mikä tärkeintä, meitä ei ole unohdettu, vaan yhteyttä pidetään säännöllisesti kertomalla uusista päivityksistä ja järjestämällä koulutuksia koko henkilökunnalle
Päivi Kallio, KMV-Tilitaito Oy
Yritystoimintamme oli kasvanut vauhdikkaasti muutaman vuoden aikana ja työntekijämäärä kaksinkertaistunut. Työajan- ja tehtävänseurannassa aiemmin toimineet excel-taulukot eivät enää riittäneet. Lähdimme etsimään ratkaisuja toiminnanohjaukseen ja Innox vastasi tarkoitustamme parhaiten. Ohjelma vaikutti myös heti alkuun helppokäyttöiseltä ja siinä oli olemassa valmis rajapinta Fivaldiin. Innoxissa oli kaikki tarvittava, eikä mitään turhia ominaisuuksia.
Käyttöönotto sujui helposti. Käyttäjillä aluksi kellotus saattoi unohtua, mutta hyvin pian käyttöönoton jälkeen siitä tuli rutiinia.
Anna Koivula, Priima Yrityslaskenta Oy
Aloimme kartoittaa toiminnanohjausjärjestelmän hankkimista syksyllä 2018. Työajanseurantajärjestelmämme oli toimiva, mutta monet muut asiat olivat ripoteltuna erilaisiin exceleihin ja laskutuskin piti tehdä erikseen Fivaldiin. Vertailimme muutamaa tilitoimistoille sopivaa järjestelmää, mutta lopulta Innoxin valinta oli helppo. Olemme perheyritys ja toimintamme kulmakivet ovat kasvollinen palvelu ja ylivoimainen laatu. Arvomaailmamme kohtasi Innoxin väen kanssa heti. Kristiina oli aidosti kiinnostunut tarpeistamme ja kävi läpi Innoxin hyödyt ja mahdollisuudet toimintamme kannalta.
Otimme Innoxin tehokäyttöön vuoden 2019 alussa. Sekä pääkäyttäjät että työntekijämme koulutettiin järjestelmän saloihin ja käyttöönottoprosessi oli kokonaisuutena hyvin sujuva. Tehdyt työt siirtyvät nyt Innoxin kautta suoraan laskutukseen, mikä tuo ajallista säästöä.
Sanna Ranta, Tasantili Oy
Käytimme aikaisemmin kilpailevaa toiminnanohjausjärjestelmää, jonka käyttäminen oli liian monimutkaista. Etsimme ohjelmaa, joka mahdollistaisi myös, että jokainen kirjanpitäjä pystyisi laskuttamaan tekemänsä työt. Innox oli ratkaisu ongelmiimme.
Ohjelman käyttöönottamiseen tarvittavat tiedot (asiakkaat, hinnat, ym.) siirrettiin ohjelmaan Arton avustamana. Kristiinan pitämät käyttöönottokoulutukset olivat selkeitä ja johdonmukaisia.
Ohjelman monipuolisia ominaisuuksia pääsi hyödyntämään heti täysipainoisesti. Päätimme heti alussa, että kaikki mahdollinen tieto kerätään Innoxiin. Tämä on ollut aikaa säästävä päätös, koska ohjelmasta voimme tarkastaa niin tilintarkastajien yhteystiedot kuin kirjautumislinkit hyödyllisille nettisivulle. Asiakasyritysten tiedot yhteyshenkilöistä riskiarvioihin ovat myös ohjelmassa. Nyt tärkeät tiedot ovat saatavilla myös etätöissä tai tuuraajan sitä etsiessä.
Markku Palonen, Tilikamut Oy
Innoxiin tutustuimme tili- ja veropäivillä vuonna 2015, ja sen jälkeen Kristiina esitteli meille Innoxia etäyhteyden avulla ja saimme käyttöömme testitunnukset, niin pääsimme itse kokeilemaan ohjelman toimintaa myös käytännössä.
Innostuimme ominaisuuksista, ja otimmekin Innoxin käyttöön kesälomakauden jälkeen syyskuussa 2015. Käyttöönottoprosessi sujui Kristiinan ja Arton kanssa hyvin, saimme hyvin vinkkiä, ja tietoja saatiin ajettua massana sisään.
Ohjelman avulla on vähemmän muistettavia asioita. On helpottavaa kun ohjelmaan saa rakennettua ”automaattisia muistilistoja”, jolloin kaikki tietävät mitä pitää tehdä, ja on tarkistettavissa onko jokin asia hoidettu.
Anneli Annala, Suomenselän Tilitoimisto Oy
Harkitsimme pitkään ja perusteellisesti Innoxin hankintaa. Aikaisemmin seurasimme töitämme Excel-taulukoiden avulla ja se oli työlästä ja aikaaviepää, siksi halusimme selkeyttä ja ajansäästöä. Tähän tarpeeseen Innox on vastannut kiitettävästi.
Aloitus sujui hyvin, saimme selkeän koulutuksen ja Innoxin väki siirsi meidän hinnaston ja asiakasrekisterin ohjelmaan, joten ohjelman käyttöönotto sujui mutkattomasti.
Meille suurin etu on se, että kaikki tehdyt työt tulevat laskutettua. Myös ajankäyttö ja liukumien seuranta helppoa. Excel-taulukoista olemme päässeet eroon.
Juha Leviäkangas, Suomen Säätiötilipalvelu Oy
Aiemmat pk-yritykselle suunnatut toiminnanohjausjärjestelmät ovat olleet suunniteltu laajalle yrityskentälle, joten niissä on 90 prosenttia ominaisuuksia, joita emme hyödyntäneet arjessa. Tämä kattavuus näkyi tietysti järjestelmän hinnassa, mutta myös käytettävyydessä nimenomaan kausittain toistuvia tehtäviä toteuttavalle tilitoimistolle.
Innoxin kanssa aloitus osui vuoden kiireiseen aikaan, joten ominaisuuksia otettiin käyttöön ja hyödynnettiin vaiheittain. Tuli kuitenkin todettua, että toiminnanohjausjärjestelmän vaihto ei ole niin kova ponnistus, jos ohjelmisto on suunniteltu juuri tilitoimistoympäristöä silmällä pitäen. Myös palveluntarjoaja ansaitsee kiitosta, sillä se on hyvin kartalla mitä juuri tilitoimisto tarvitsee, ja kuinka sitä tulee kyetä palvella. Hallinnan tunne aikatauluissa moniasiakasympäristössä on nyt selkeämpi ja kaikki tehty työ tulee myös talteen myöhempää laskutusta varten.
Mikko Alakärppä, Tilialakärppä Oy
Meillä oli ollut pitkään mietinnässä toiminnanohjausjärjestelmän hankkiminen. Ratkaisevaa oli Innoxin yhteydenotto oikeaan aikaan. Innox vaikutti heti alkuun juuri oikealta ohjelmalta meidän tarpeeseen. Meitä myös miellytti Innoxin asiakaslähtöinen ja joustava palvelu. Olimme erittäin hitaita ostajia mutta sinnikkään ja ystävällisen myyjän ansiosta saimme lopulta ratkaisun tehtyä. Aloitimme Innoxin käytön vuoden 2018 alussa.
Käyttöönotto ja aloitus oli sujuvaa. Käyttöönottokoulutuspäivä oli erittäin tehokas ja opastusta saatiin jokaiselle käyttäjälle erikseen. Tämä oli ratkaisevaa, jotta ohjelma saatiin heti käyttöön.
Innoxin avulla kaikki tehtävät tulevat tehtyä eikä asioita jää muistin varaan. Ohjelmaan saa tallennettua paljon tärkeää informaatiota, jota tarvitaan päivittäisessä työnteossa. Laskutus on myös sujuvoitunut merkittävästi. Ohjelma tarjoaa monipuoliset ominaisuudet mm. työtehtävien, työajan, lomien, työtehon ja asiakaskannattavuuden seurantaan.
Leena Leppä-Lukkala, Laskenta-10 Oy
Kun Innoxilta otettiin meihin yhteyttä olimme jo miettineet, että haluaisimme käyttöömme ohjelman, joka mahdollistaisi nykyaikaisen työajanhallinnan ja laskutuksen.
Ohjelman helppokäyttöisyys teki ostopäätöksestä helpon ja kaikki työntekijät olivat ohjelman hankinnan kannalla. Saimme ohjelman, jonka avulla arkemme muuttui helpommaksi ja joustavaksi. Saamme ohjelmasta paljon tietoa, jota pystymme hyödyntämään.
Laskutustietojen siirto Innoxista ProCountoriin sujuu helposti ja ongelmitta.
Kaikki on toiminut hienosti ja ohjelmaa kehitetään koko ajan asiakkaiden toiveita huomioiden.
Yhteistyö on sujunut alusta asti mutkattomasti.
Suosittelen lämpimästi ohjelmaa kaiken kokoisille tilitoimistoille.
Laskenta-10 Oy on Forssassa toimiva tilitoimisto, joka työllistää kuusi kirjanpitäjää. Innox Toiminnanohjaus on ollut käytössä 12/2013 alkaen. Laskutusohjelmana on Procountor.
Elina Rajala, Tilitoimisto Economic Capital Oy
Innox Toiminnanohjauksen käyttöönotto on helpottanut päivittäistä työtämme huomattavasti. Ohjelman käyttö on sujuvaa ja toiminnallisia ongelmia ei ole ilmennyt. Ohjelman avulla laskutus, omien työtehtävien seuranta sekä työajanseuranta onnistuvat hyvin ja erityisesti tiimissä työskenneltäessä Innox toimii tärkeänä työkaluna. Sen avulla kaikki tiimin jäsenet voivat nähdä tiimin kesken jaetut työtehtävät. Edellä mainittujen lisäksi Innox Toiminnanohjauksessa on runsaasti myös erilaisia raportointimahdollisuuksia.
Yhteistyö Innoxin kanssa on aidosti toimivaa. Puhelun tai sähköpostin päässä tervehtivät asiakaslähtöiset yhteistyökumppanit, joiden kanssa askarruttavien kysymysten ja kehitysehdotusten läpikäyminen on mutkatonta. Vastaukset olemme saaneet nopeasti ja ideoimiamme uudistuksia on toteutettu.
Tilitoimisto Economic Capital Oy on Oulussa toimiva tilitoimisto, joka työllistää 9 kirjanpitäjää. Innox Toiminnanohjaus on ollut käytössämme 4/2015 alkaen. Laskutusrajapintana eli laskuttavana ohjelmana on Procountor.
Björn Lindqvist, Papper & Hus
Valitsimme Innox Toiminnanohjauksen, koska sen on tehnyt kotimainen yritys, ja koska ohjelma on tehty räätälöidysti suomalaisten kirjanpitotoimistojen tarpeisiin. Aloitus sujui erittäin helposti. Kaikki asetukset täytyy tietenkin olla kunnossa, mutta se koskee jokaista ohjelmaa.
Innox Toiminnanohjauksen avulla pystymme tarkastamaan että laskutamme asiakkaitamme tarpeeksi. Lisäksi voimme seurata isännöintiasiakkaita, että kuukausimaksu on kohdallaan. Laskutus on ihan ok, vaatii muutaman klikkauksen.
Yhteistyö Innoxin kanssa on toiminut tosi hienosti. Ystävällinen ja nopea palvelu!
Suosittelemme ohjelmaa kaikille, isoille kuin pienimmille tilitoimistoille. Myös isännöitsijätoimistoille.
Kotimainen on aina kotimaista….. ja kun palvelu pelaa…
Papper & Hus Ab Oy on Tammisaaressa toimiva kirjanpito- ja isännöintitoimisto, joka työllistää 15 henkilöä. Taloushallinto-ohjelma on Fivaldi ja Innox Toiminnanohjaus on ollut käytössä 11/2016 alkaen.