Innox Oy on perustettu konsultointiyritykseksi vuonna 2006. Asiakasyritysten ongelmia ratkoessa ryhdyimme kehittämään ratkaisuja operatiivisen toiminnan ohjaukseen ja toiminnan varmistamiseen. Tänään ohjelmistomyynti (SaaS) ja siihen liittyvät lisätoiminnot muodostavat lähes koko myynnin.
Tuotteemme on helppokäyttöinen, mutta ominaisuuksiltaan laaja ja monipuolinen Innox Toiminnanohjaus, joka on suunniteltu taloushallintoalan ammattilaisille, kuten tilitoimistoille ja tilintarkastajille. Suurin osa asiakkaistamme on tilitoimistoja, pienistä yhden tai muutaman henkilön yrityksistä yli 50 henkilön yrityksiin.
Innox Toiminnanohjauksen käyttöliittymä on suunniteltu siten, että käyttäjät oppivat ohjelman peruskäytön oman toimialansa osaamisen ja käytäntöjen perusteella, ilman kalliita ja työaikaa vieviä kurssipäiviä. Tarvittaessa annamme myös yrityskohtaista koulutusta ja konsultointia ohjelman tehokäytön ja toiminnan kehittämiseen.
Olemme turvallinen valinta
Olemme kotimainen, omissa toimitiloissa toimiva perheyritys. Kasvamme maltillisesti ja kannattavasti, ilman suuria markkinointikuluja, kasvukipuja tai riskejä. Yrityksellämme ei ole suoraa pankki- tai muuta lainaa, eikä yrityskiinnityksiä. Taseessa on sijoitushuoneistoihin liittyviä pienehköjä nk. taloyhtiölainojen osuuksia ja nk. teknisiä velkoja (lomapalkkavelat yms.), sekä joitain tilikauden päättymisen jälkeen tulleita maksuja (esim. arvonlisävero) ja laskuja, jotka kohdistuvat päättyneelle tilikaudelle. Tase 2024 Tase 2023 Tase 2022
Palvelimet ostamme palveluna yrityksiltä, joilla on tarjota varmennetut ja nopeat tietoliikenneyhteydet, asianmukaiset ja turvalliset tilat palvelimille, sekä varmuuskopiointi eri palotilaan. Näin myös saamme palvelimille teknisen tuen 24/7.
Panostamme tulevaisuuteen, kuten asiakkaammekin
Panostamme jatkuvasti tuotekehitykseen ja tuomme ohjelmistoomme jatkuvasti uusia ominaisuuksia, jonka mahdollistaa yrittäjäperheen sitoutuminen yrityksen ja ohjelmistomme pitkäjänteiseen kehittämiseen.