Skip to content
TURVALLINEN & PALVELEVA KOTIMAINEN PERHEYRITYS

Innox Oy on perustettu konsultointiyritykseksi vuonna 2006. Asiakasyritysten ongelmia ratkoessa ryhdyimme kehittämään ratkaisuja operatiivisen toiminnan ohjaukseen ja toiminnan varmistamiseen. Tänään ohjelmistomyynti (SaaS) ja siihen liittyvät lisätoiminnot muodostavat lähes koko myynnin.

Tuotteemme on helppokäyttöinen, mutta ominaisuuksiltaan laaja ja monipuolinen Innox Toiminnanohjaus, joka on suunniteltu taloushallintoalan ammattilaisille, kuten tilitoimistoille ja tilintarkastajille. Suurin osa asiakkaistamme on erikokoisia tilitoimistoja, yli 50 hengen tilitoimistoista aina yhden hengen yrityksiin saakka.

Innox Toiminnanohjauksen käyttöliittymä on suunniteltu siten, että käyttäjät oppivat ohjelman peruskäytön oman toimialansa osaamisen ja käytäntöjen perusteella, ilman kalliita ja työaikaa vieviä kurssipäiviä. Tarvittaessa annamme myös yrityskohtaista koulutusta ja konsultointia ohjelman tehokäytön ja toiminnan kehittämiseen.

Olemme turvallinen valinta

Olemme kotimainen perheyritys, joka toimii omissa toimitiloissa. Tahtotilamme on kasvaa maltillisesti, ilman suuria markkinointikuluja, kasvukipuja ja -riskejä vältellen. Yrityksellämme ei ole pankki- tai muuta lainaa, joten olemme nk. täysin velaton yritys (5/2019 alkaen), lukuun ottamatta taseessa olevia nk. teknisiä velkoja (lomapalkkavelat yms.) ja joitain tilipäätöshetken jälkeen tulleita maksuja (arvonlisävero) ja laskuja, jotka kohdistuvat päättyneelle tilikaudelle. Tase 2021 Tase 2020

Palvelimet ostamme palveluna yrityksiltä, joilla on tarjota varmennetut ja nopeat tietoliikenneyhteydet, asianmukaiset ja turvalliset tilat palvelimille, sekä varmuuskopiointi eri palotilaan. Näin myös saamme palvelimille teknisen tuen 24/7.

Panostamme tulevaisuuteen, kuten asiakkaammekin

Panostamme tuotekehitykseen yli 50 % liikevaihdosta. Voimakkaan panostuksen tuotekehitykseen mahdollistaa yrittäjäperheen sitoutuminen yrityksen ja ohjelmistomme pitkäjänteiseen kehittämiseen.