Innox Toiminnanohjaus on monipuolinen, taloushallinnon ammattilaisille suunniteltu toiminnanohjausjärjestelmä, joka tuo useita etuja.
Usean ohjelman verran toimintoja yhdessä ohjelmassa
- Asiakkuuksien hallinta
- Asiakkaiden tunnistamiset ja riskiarviot
- Tarjouslaskenta & myynnin hallinta
- Tehtävien hallinta
- Työaikaseuranta
- Työnsuunnittelu
- Kannattavuusseuranta
- Sähköinen tiedottaminen
- Tiedostojako asiakkaille
- Muistilaput
- Whistle-ilmoituskanava
Parhaat toiminnot etätyöhön
- Käyttäjäkohtainen selkeä lista tehtävistä töistä
- Tehtäväkohtaiset ohjeet
- Asiakaskohtaiset ohjeet
- Asiakkuuksiin liittyvät tiedot saatavilla
- Työaikaseuranta toimii myös etänä
- Laskutus onnistuu kuten toimistoltakin
- Tilanne nyt -raportti esimiehille
- Kuka tekee, mitä tekee, kenelle tekee?
- Edelliset tehtävät
- Kirjautumisajat
Asiakkuuksien hallinta helpottuu ja tehostuu
- Asiakkaan tiedot ja tiedostot löytyvät yhdestä paikasta
- Tilinpäätöstiedot, osakkeet ja osakkaat ym. tiedot löytyvät helposti
- Palvelu- ja lisenssimaksujen hallinta ja laskutus helpottuvat
- Asiakastiedottaminen helpottuu
- Ennakkoasiakkaat ja -maksut pysyvät hallinnassa
- Asiakkaiden tunnistamiset saadaan dokumentoitua helposti
- Asiakaskohtaiset riskiarviot ovat helppo tehdä
Valtuutukset (Suomi.fi yms.) pysyvät hallinnassa
- Valtuutuksien hallinta helpottuu
- Valtuutukset saadaan asiakastietoihin talteen
- Voimassaoloajat ovat helppo tarkistaa
- Valtuutusraportti näyttää asiakaskohtaisen tilanteen
Lakisääteiset riskiarviot ja asiakkaiden tunnistamiset hoituvat helposti
- Sähköiset tunnistamiset ja riskiarviot säästävät aikaa
- Tunnistamiset ja riskiarviot hoituvat helposti
- Valmis kysymyspatteri, jota voi tarvittaessa muokata
- Automaattiset riskipisteet
- Riskiarviot ja tunnistamiset pysyvät tallessa ilman erillisiä toimenpiteitä
- Henkilöiden ja yritysten tarkistaminen hoituu yhdellä klikkauksella
(EU:n pakotelista sekä KRP:n jäädytyslista) - Riskiarvioraportista nähdään yhdellä silmäyksellä riskitilanne
- Mitkä asiakkaat ovat tarkistettu ja mitkä ei
- Henkilöiden tunnistamiset
- Asiakaskohtaiset riskipisteet
- EU:n pakotelistalta tarkistamisen tilanne (henkilöt ja yritykset)
- KRP:n jäädytyslistalta tarkistamisen tilanne (henkilöt ja yritykset)
Tehtävät saadaan ohjattua ja varmistettua paremmin
- Tehtäväaikojen kellotukset tuottavat tarkkaa seurantatietoa
- Tehtävien siirrot ja tuuraukset saadaan hoidettua helposti
- Kiinteähintaisten pakettien tehtävät pysyvät hallinnassa
- Tehtäviin voi kellottaa tehtäväaikaa useampi henkilö samanaikaisesti
- Uusien asiakkaiden vastaanotto ja palveluiden aloittaminen helpottuvat
- Yritysjohto ja esimiehet saavat reaaliaikaisen kokonaiskuvan työtilanteesta
Muistilaput helpottavat päivittäistä toimintaa
- Muistettavat asiat saadaan helposti talteen ja esille
- Muistilappuja voi lisätä myös muille henkilöille
- Uusi muistilappu saadaan lisättyä kerralla kaikille toimiston ihmisille
- Muistilaput helpottavat pikkuasioiden tiedottamisessa
- Värit helpottavat muistettavien asioiden ryhmittelyä
Työnsuunnittelu avaa ikkunan tulevaisuuteen
- Tulevat tehtävät ja niihin suunnitellut tehtäväajat näkyvät 12 kk eteenpäin
- Useita näkökulmia; henkilöittäin, asiakkaittain, henkilöittäin per asiakas, jne.
- Toteutuneiden tehtävien suunniteltu/tehty tiedot auttavat suunnittelussa
- Kausivaihtelut nähdään helposti
- Tuleva resurssitarve saadaan helposti selville
Kehittynyt hinnoittelujärjestelmä tuo säästöä ja avaa mahdollisuuksia
- Hinnoittelu helpottuu ja vie vähemmän aikaa
- Asiakaskohtaiset hinnat pysyvät paremmin hallinnassa
- Hinnoitteluperusteet saadaan mukautettua asiakaskohtaisesti
- Samanaikaisesti voi olla käytössä useita erilaisia hinnoittelutapoja
- Hinnankorotukset hoituvat helposti
- Hinnoittelu pysyy hallinnassa (ohjattavuus -> kannattavuus)
Laskutus tarkentuu, nopeutuu ja helpottuu
- Tehtävistä muodostuu laskutustiedot automaattisesti
- Kaikki tehtävät tulevat laskutettua
- Tehtävien laskutus tarkentuu
- Laskutusaste nousee
- Laskutus vie vähemmän työaikaa
- Laskutusta voi tehdä samanaikaisesti useampi henkilö
Raportit tuottavat tarkkaa ohjaustietoa
- Asiakaskannattavuudesta saadaan tarkempaa tietoa
- Kannattavuusseuranta monipuolistuu, valittavana erilaisia näkökulmia
- Tehoraporteista saa tarkan suoritusaikojen vertailun laskutukseen nähden
- Henkilöstön tuottavuutta saadaan seurattua helposti
- Tilanne nyt -raportti pitää esimiehet tilanteen tasalla
ASI Työajanseuranta tekee seurannasta vaivatonta
- Automaattisilla kirjauksilla työajanseuranta käy lähes huomaamattomasti
- Lakisääteiset työaikaseurannan vaatimukset täyttyvät
- Työaikatiedot ovat helposti saatavilla ja aina ajan tasalla
- Liukumatilannetta voi seurata reaaliaikaisesti
- Lomien ja vapaiden hallinta helpottuvat
- Tehtäväaikoja voidaan vertailla työaikaan
Asiakaskohtaisten tiedostojen hallinta ja jakaminen helpottuu
- Asiakastietoihin saadaan talletettua tilitoimiston tarvitsemia tiedostoja
- Tiedostojen jakaminen asiakkaille onnistuu helposti
- Ohjelma luo automaattisesti samanlaiset tiedostokansiot jokaiselle asiakkaalle
- Asiakkaiden yhteyshenkilöille voidaan antaa erilaisia käyttöoikeuksia
Tiedottaminen sujuu helpommin
- Henkilöstölle saadaan tiedotteet etusivulle
- Toisille henkilöille luotavat muistilaput tehostavat tiedonkulkua
- Asiakkaille saadaan lähetettyä sähköpostitiedotteet helposti
- Monipuoliset lähetysvalinnat tekevät viestien kohdistamisen helpoksi
- Lähetetyt asiakastiedotteet jäävät talteen
- Aikaisemmin lähetettyjä tiedotteita voi hyödyntää uusien pohjana
Kaikki toimipisteet voivat toimia samassa ympäristössä
- Hinnoittelu saadaan pidettyä eri paikkakuntien/toimistojen mukaisina
- Tehtäviä ja tuurauksia voidaan tehdä toimistojen kesken
- Toimistolta/yritykseltä toiselle tuotettavien palveluiden hallinta
- Toimistojen väliset alihankintatyöt hallitaan ja laskutetaan helposti
- Automaattinen laskutusrivien luonti säästää aikaa ja pitää laskutuksen tarkkana
- Kustannus-/kannattavuusseuranta pysyy tarkkana
- Tiimeihin voi kuulua eri toimistoissa olevia henkilöitä
- Laskutus ja seuranta saadaan toimipiste- ja osastokohtaisesti
Muita saavutettavia etuja
- Henkilöstötiedotteet pysyvät tallessa ja helposti löydettävissä
- Työhön perehdyttäminen helpottuu
- Koulutusrekisteristä saadaan vuosittaiset koulutusajat
- Yrityksen toiminta on paremmin ohjattavissa
- Yrityksen operatiivinen toiminta tulee varmistettua