Skip to content

KÄYTÄNNÖLLISIÄ ETUJA
TALOUSHALLINNON AMMATTILAISILLE

Innox Toiminnanohjaus on monipuolinen, taloushallinnon ammattilaisille suunniteltu toiminnanohjausjärjestelmä, joka tuo useita etuja.

  • Asiakkuuksien hallinta
  • Asiakkaiden tunnistamiset ja riskiarviot
  • Tarjouslaskenta & myynnin hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Työaikaseuranta
  • Työnsuunnittelu
  • Kannattavuusseuranta
  • Sähköinen tiedottaminen
  • Tiedostojako asiakkaille
  • Muistilaput
  • Whistle-ilmoituskanava
  • Käyttäjäkohtainen selkeä lista tehtävistä töistä
    • Tehtäväkohtaiset ohjeet
    • Asiakaskohtaiset ohjeet
  • Asiakkuuksiin liittyvät tiedot saatavilla
  • Työaikaseuranta toimii myös etänä
  • Laskutus onnistuu kuten toimistoltakin
  • Tilanne nyt -raportti esimiehille
    • Kuka tekee, mitä tekee, kenelle tekee?
    • Edelliset tehtävät
    • Kirjautumisajat
  • Asiakkaan tiedot ja tiedostot löytyvät yhdestä paikasta
  • Tilinpäätöstiedot, osakkeet ja osakkaat ym. tiedot löytyvät helposti
  • Palvelu- ja lisenssimaksujen hallinta ja laskutus helpottuvat
  • Asiakastiedottaminen helpottuu
  • Ennakkoasiakkaat ja -maksut pysyvät hallinnassa
  • Asiakkaiden tunnistamiset saadaan  dokumentoitua helposti
  • Asiakaskohtaiset riskiarviot ovat helppo tehdä
  • Valtuutuksien hallinta helpottuu
  • Valtuutukset saadaan asiakastietoihin talteen
  • Voimassaoloajat ovat helppo tarkistaa
  • Valtuutusraportti näyttää asiakaskohtaisen tilanteen
  • Sähköiset tunnistamiset ja riskiarviot säästävät aikaa
  • Tunnistamiset ja riskiarviot hoituvat helposti
  • Valmis kysymyspatteri, jota voi tarvittaessa muokata
  • Automaattiset riskipisteet
  • Riskiarviot ja tunnistamiset pysyvät tallessa ilman erillisiä toimenpiteitä
  • Henkilöiden ja yritysten tarkistaminen hoituu yhdellä klikkauksella
    (EU:n pakotelista sekä KRP:n jäädytyslista)
  • Riskiarvioraportista nähdään yhdellä silmäyksellä riskitilanne
    • Mitkä asiakkaat ovat tarkistettu ja mitkä ei
    • Henkilöiden tunnistamiset
    • Asiakaskohtaiset riskipisteet
    • EU:n pakotelistalta tarkistamisen tilanne (henkilöt ja yritykset)
    • KRP:n jäädytyslistalta tarkistamisen tilanne (henkilöt ja yritykset)
  • Tehtäväaikojen kellotukset tuottavat tarkkaa seurantatietoa
  • Tehtävien siirrot ja tuuraukset saadaan hoidettua helposti
  • Kiinteähintaisten pakettien tehtävät pysyvät hallinnassa
  • Tehtäviin voi kellottaa tehtäväaikaa useampi henkilö samanaikaisesti
  • Uusien asiakkaiden vastaanotto ja palveluiden aloittaminen helpottuvat
  • Yritysjohto ja esimiehet saavat reaaliaikaisen kokonaiskuvan työtilanteesta
  • Muistettavat asiat saadaan helposti talteen ja esille
  • Muistilappuja voi lisätä myös muille henkilöille
  • Uusi muistilappu saadaan lisättyä kerralla kaikille toimiston ihmisille
  • Muistilaput helpottavat pikkuasioiden tiedottamisessa
  • Värit helpottavat muistettavien asioiden ryhmittelyä
  • Tulevat tehtävät ja niihin suunnitellut tehtäväajat näkyvät 12 kk eteenpäin
  • Useita näkökulmia; henkilöittäin, asiakkaittain, henkilöittäin per asiakas, jne.
  • Toteutuneiden tehtävien suunniteltu/tehty tiedot auttavat suunnittelussa
  • Kausivaihtelut nähdään helposti
  • Tuleva resurssitarve saadaan helposti selville
  • Hinnoittelu helpottuu ja vie vähemmän aikaa
  • Asiakaskohtaiset hinnat pysyvät paremmin hallinnassa
  • Hinnoitteluperusteet saadaan mukautettua asiakaskohtaisesti
  • Samanaikaisesti voi olla käytössä useita erilaisia hinnoittelutapoja
  • Hinnankorotukset hoituvat helposti
  • Hinnoittelu pysyy hallinnassa (ohjattavuus -> kannattavuus)
  • Tehtävistä muodostuu laskutustiedot automaattisesti
  • Kaikki tehtävät tulevat laskutettua
  • Tehtävien laskutus tarkentuu
  • Laskutusaste nousee
  • Laskutus vie vähemmän työaikaa
  • Laskutusta voi tehdä samanaikaisesti useampi henkilö
  • Asiakaskannattavuudesta saadaan tarkempaa tietoa
  • Kannattavuusseuranta monipuolistuu, valittavana erilaisia näkökulmia
  • Tehoraporteista saa tarkan suoritusaikojen vertailun laskutukseen nähden
  • Henkilöstön tuottavuutta saadaan seurattua helposti
  • Tilanne nyt -raportti pitää esimiehet tilanteen tasalla
  • Automaattisilla kirjauksilla työajanseuranta käy lähes huomaamattomasti
  • Lakisääteiset työaikaseurannan vaatimukset täyttyvät
  • Työaikatiedot ovat helposti saatavilla ja aina ajan tasalla
  • Liukumatilannetta voi seurata reaaliaikaisesti
  • Lomien ja vapaiden hallinta helpottuvat
  • Tehtäväaikoja voidaan vertailla työaikaan
  • Asiakastietoihin saadaan talletettua tilitoimiston tarvitsemia tiedostoja
  • Tiedostojen jakaminen asiakkaille onnistuu helposti
  • Ohjelma luo automaattisesti samanlaiset tiedostokansiot jokaiselle asiakkaalle
  • Asiakkaiden yhteyshenkilöille voidaan antaa erilaisia käyttöoikeuksia
  • Henkilöstölle saadaan tiedotteet etusivulle
  • Toisille henkilöille luotavat muistilaput tehostavat tiedonkulkua
  • Asiakkaille saadaan lähetettyä sähköpostitiedotteet helposti
    • Monipuoliset lähetysvalinnat tekevät viestien kohdistamisen helpoksi
  • Lähetetyt asiakastiedotteet jäävät talteen
  • Aikaisemmin lähetettyjä tiedotteita voi hyödyntää uusien pohjana
  • Hinnoittelu saadaan pidettyä eri paikkakuntien/toimistojen mukaisina
  • Tehtäviä ja tuurauksia voidaan tehdä toimistojen kesken
  • Toimistolta/yritykseltä toiselle tuotettavien palveluiden hallinta
    • Toimistojen väliset alihankintatyöt hallitaan ja laskutetaan helposti
    • Automaattinen laskutusrivien luonti säästää aikaa ja pitää laskutuksen tarkkana
    • Kustannus-/kannattavuusseuranta pysyy tarkkana
  • Tiimeihin voi kuulua eri toimistoissa olevia henkilöitä
  • Laskutus ja seuranta saadaan toimipiste- ja osastokohtaisesti
  • Henkilöstötiedotteet pysyvät tallessa ja helposti löydettävissä
  • Työhön perehdyttäminen helpottuu
  • Koulutusrekisteristä saadaan vuosittaiset koulutusajat
  • Yrityksen toiminta on paremmin ohjattavissa
  • Yrityksen operatiivinen toiminta tulee varmistettua