Skip to content

KÄYTÄNNÖLLISIÄ ETUJA
TALOUSHALLINNON AMMATTILAISILLE

Innox Toiminnanohjaus on monipuolinen, taloushallinnon ammattilaisille suunniteltu toiminnanohjausjärjestelmä, joka tuo useita etuja.

  • Asiakkaan tiedot ja tiedostot löytyvät yhdestä paikasta
  • Tilinpäätöstiedot, osakkeet ja osakkaat ym. tiedot löytyvät helposti
  • Palvelu- ja lisenssimaksujen hallinta ja laskutus helpottuvat
  • Asiakastiedottaminen helpottuu
  • Ennakkoasiakkaat ja -maksut pysyvät hallinnassa
  • Asiakkaiden tunnistamiset saadaan  dokumentoitua helposti
  • Asiakaskohtaiset riskiarviot ovat helppo tehdä
  • Tehtäväaikojen kellotukset tuottavat tarkkaa seurantatietoa
  • Tehtävien siirrot ja tuuraukset saadaan hoidettua helposti
  • Kiinteähintaisten pakettien tehtävät pysyvät hallinnassa
  • Tehtäviin voi kellottaa tehtäväaikaa useampi henkilö samanaikaisesti
  • Uusien asiakkaiden vastaanotto ja palveluiden aloittaminen helpottuvat
  • Yritysjohto ja esimiehet saavat reaaliaikaisen kokonaiskuvan työtilanteesta
  • Tulevat tehtävät ja niihin suunnitellut tehtäväajat näkyvät 12 kk eteenpäin
  • Useita näkökulmia; henkilöittäin, asiakkaittain, henkilöittäin per asiakas, jne.
  • Toteutuneiden tehtävien suunniteltu/tehty tiedot auttavat suunnittelussa
  • Kausivaihtelut nähdään helposti
  • Tuleva resurssitarve saadaan helposti selville
  • Hinnoittelu on helppo pitää kilpailijoista poikkeavana
  • Hinnoittelu saadaan mukautettua asiakaskohtaisiin tarpeisiin
  • Tilitoimistolla voi olla käytössään erilaisia hinnoittelumekanismeja
  • Asiakaskohtaiset hinnat pysyvät paremmin hallinnassa
  • Hinnoittelun avulla saa toimintaa kehitettyä kannattavammaksi
  • Tehtävistä muodostuu laskutustiedot automaattisesti
  • Kaikki tehtävät tulevat laskutettua
  • Tehtävien laskutus tarkentuu
  • Laskutus vie vähemmän työaikaa
  • Laskutusta voi tehdä useampi henkilö samanaikaisesti
  • Asiakaskannattavuudesta saadaan tarkempaa tietoa
  • Kannattavuusseuranta monipuolistuu, valittavana erilaisia näkökulmia
  • Tehoraporteista saa tarkan suoritusaikojen vertailun laskutukseen nähden
  • Henkilöstön tuottavuutta saadaan seurattua helposti
  • Tilanne nyt -raportti pitää esimiehet tilanteen tasalla
  • Riskiarvioiden ja tunnistamisen tekeminen helpottuvat
  • Valmis kysymyspatteri, joka on tarvittaessa muokattavissa
  • Automaattiset riskipisteet
  • Asiakkaiden tunnistamisen dokumentointi helpottuu
  • Riskiarviot ja tunnistamiset pysyvät tallessa ilman erillisiä toimenpiteitä
  • Riskiarvioraportista nähdään asiakaskohtainen tilanne
  • Automaattisilla kirjauksilla työajanseuranta käy lähes huomaamattomasti
  • Lakisääteiset työaikaseurannan vaatimukset täyttyvät
  • Työaikatiedot ovat helposti saatavilla ja aina ajan tasalla
  • Liukumatilannetta voi seurata reaaliaikaisesti
  • Lomien ja vapaiden hallinta helpottuvat
  • Tehtäväaikoja voidaan vertailla työaikaan
  • Asiakastietoihin saadaan talletettua tilitoimiston tarvitsemia tiedostoja
  • Tiedostojen jakaminen asiakkaille onnistuu helposti
  • Ohjelma luo automaattisesti samanlaiset tiedostokansiot jokaiselle asiakkaalle
  • Asiakkaiden yhteyshenkilöille voidaan antaa erilaisia käyttöoikeuksia
  • Henkilöstölle saadaan tiedotteet etusivulle
  • Asiakkaille saadaan lähetettyä sähköpostitiedotteet helposti
  • Lähetetyt asiakastiedotteet jäävät talteen
  • Aikaisemmin lähetettyjä tiedotteita voi hyödyntää uusien pohjana
  • Hinnoittelu saadaan pidettyä eri paikkakuntien / toimistojen mukaisina
  • Tehtäviä ja tuurauksia voidaan tehdä toimistojen kesken helposti
  • Tiimeihin voi kuulua eri toimistoissa olevia henkilöitä
  • Laskutus ja seuranta saadaan toimipiste- ja osastokohtaisesti
  • Henkilöstötiedotteet pysyvät tallessa ja helposti löydettävissä
  • Työhön perehdyttäminen helpottuu
  • Koulutusrekisteristä saadaan vuosittaiset koulutusajat
  • Yrityksen toiminta on paremmin ohjattavissa
  • Yrityksen operatiivinen toiminta tulee varmistettua